Vrem sa ne asiguram ca iti facem viata usoara si cu returnarea produselor noastre.

Pentru asta trebuie sa urmezi cativa pasi simpli si sa ai putina rabdare. 

  1. In momentul in care te-ai hotarat sa returnezi un produs, trebuie sa mergi in contul tau, comenzile tale si sa selectezi comanda in urma caruia ai primit produsul. In dreptul fiecarui produs care este in termenul de retur apare butonul RETUR, activ.
  2. Trebuie sa apesi pe acel buton si sa completezi datele care iti sunt solicitate. La finalul procesului vei primi adresa la care trebuie sa trimiti produsele. Te rugam sa impachetezi cat mai bine produsele pentru a nu se deteriora la transport. In momentul in care ajung la noi, desfacerea coletului va fi filmata pentru a constitui dovada starii acestora.
  3. Dupa ce inregistrezi returul si trimiti produsele la adresa mentionata, un operator LIFY va inregistra returul si va astepta pachetul care continue produsele.
  4. La momentul primirii si verificarii produselor ti se vor returna banii platiti pe produs sau voucherul pe care l-ai solicitat.

Este important sa te asiguri ca produsul este in starea in care l-ai primit (nedesfacut, neutilizat) pentru ca procesul sa se incheie rapid si satisfacator pentru ambele parti.

 

Adresa la care trebuie sa trimiteti pachetul de retur este Tulcea, str. Babadag, nr.4, bl.C, Sc.B ap.14. Mentionati retur LIFY pe pachet.

 

Pentru detalii, intrebari, te rugam sa consulti pagina noastra de intrebari frecvente sau sa suni la 0722522822